לייזר רך- האם זה באמת עובד?

לייזר רך לטיפול בכאבים

גם היום, אחרי כמעט 40 שנה של שימוש בו, ישנם רופאים שעדיין סקפטיים לגבי יכולותיו הרפואיות של לייזר רך בטיפול בכאבים ובעיות אורתופדיות. כך היה גם ד"ר עומרי לובובסקי, אך הסקפטיות שלו נעלמה לאחר שהוא נחשף למחקרים הרבים הנעשו בתחום. היום ד"ר לובובסקי מאמין ביכולות של לייזר רך והגיע לדבר על הנושא עם המומחה לטיפול בכאב פרופסור קרסו. מחקרים רבים ניסו לבחון את יעילותם של המכשירים הביתיים אשר עושים שימוש בטכנולוגיה ואת התוויות הטיפול המומלצות לשימוש במכשירם אלו. המחקרים שבוצעו במגוון אוניברסיטאות ובתי חולים בארץ ובעולם הציגו תוצאות דומות באשר ליעילות הלייזר הרך בטיפול במגוון בעיות בניהם גם מחקר שבוצע בבית החולים הדסה שהציג הצלחה של טיפול בלייזר רך על פצעים קשיי ריפוי.

צריך לקחת בחשבון שכל תגובה דלקתית או תהליך דלקתי לוקח לו ימים עד שהוא מתפתח וגם ימים עד שהוא נרגע. תהליכים דלקתיים ופציעות שונות מצריכות זמן החלמה וטיפול מתמשך. משך זמן הטיפול משתנה בין סוגי ועומק הרקמות השונות בעקבות רמת האנרגיה הנדרשת לטיפול ועומק החדירה הרצוי. ככל שאיבר המטרה עמוק יותר יש צורך בזמן טיפול ארוך יותר על מנת לאפשר חשיפה מירבית והעברת אנרגיה לרקמות העמוקות. זמני הטיפול נעים בין 2 עד 8 דקות בנקודות המומלצות לשימוש לכל כאב על פי מיקומו ומיקום מקור הבעיה.

לפני שאנחנו נחליט לבצע ניתוח להחלפת מפרק ירך או החלפת מפרק ברך נעדיף למצות את האלטרנטיבות הלא פולשניות. רכזתי בעבורכם את כל המידע על הטיפולים הלא פולשניים במקום אחד.לקריאה נוספת לחצו כאן.

בי קיו לייזר

מכשיר הבי קיור לייזר הוא מכשיר בפיתוח ופטנט ישראלי שהצליח לרתום את טכנולוגיית הלייזר הרך לתוך מכשיר ביתי, נייד ונוח לשימוש. הבי קיור לייזר מציע טיפול מלא בלייזר רך עם שטח טיפול של כ- 4.5 ס”מ. גודל שטח הטיפול של הבי קיור לייזר מאפשר לו לפרוס את הטיפול על שטח רקמות רחב יותר ובכך לטפל בדלקות, כאבים ופצעים בצורה אפקטיבית.

he_ILעִבְרִית
ru_RUРусский he_ILעִבְרִית